پشتیبانی ما در مدت قرارداد شامل موارد ذیل میباشد:
۱- بک آپ گیری دوره ای از محتوای وبسایت و بازگردانی اطلاعات در صورت نیاز
۲- رفع خطای ایجاد شده توسط کاربر شهرداری در حد متعارف
۳- آموزش ، راهنمایی و رفع اشکال کاربر سایت شهرداری
۴- درج محتوای مورد نظر شهرداری در وبسایت در صورت نداشتن نیروی انسانی در حد متعارف
۵- اطلاع رسانی توسعه های متعارف انجام شده در کارکرد نرم افزار به شهرداری و در صورت تمایل بروزرسانی آن
۶- بروزرسانی قوانین و مقررات در صورت اعلام به شرکت
بدیهی است در موارد غیر متعارف انجام خدمات اضافه تر، مشمول پرداخت هزینه و با توافق طرفین میباشد.